Afstandsonderwijs, maar thuis geen wifi?

Ons centrum schakelt terug over naar afstandsonderwijs. Op deze manier willen we op een veilige manier toch blijven lesgeven. Maar wat doe je als je thuis geen wifi hebt? Vorig schooljaar werkten we samen met Telenet en Proximus, zodat cursisten die geen wifi-abonnement hebben toch een tijdelijk account konden aanvragen. Telenet en Proximus hebben hun actie alvast verlengd (voor Telenet tot 30/06/2021). Als je dus thuis geen internet hebt, dan kan je dat toch krijgen via ons aanvraagformulier hier. Heb je vorig jaar al gebruik gemaakt van dat aanbod? Dan hoef je niets te doen. Je account blijft werken.

Let op!

  • Dit is een tijdelijk aanbod van Telenet/Proximus en dus enkel voor cursisten die geen wifi-abonnement hebben (dus bij geen enkele provider aangesloten zijn). Cursisten die thuis wel wifi hebben, kunnen hier dus geen gebruik van maken.
  • Je kan per gezin maar 1 account aanvragen.
  • Je kan zelf geen aanvraag doen bij Telenet/Proximus voor dit aanbod. Dat kan enkel via een erkende instelling, zoals ons centrum.
  • Je gaat hier via de school een tijdelijk contract aan met Telenet/Proximus. Het centrum functioneert enkel als tussenpersoon en kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor problemen met of het falen van de dienstverlening.

Schrijf je hier in!